www.pogononline.pl www.pogononline.pl
top_3
top_2
 
Gryf
Aktualności
sobota, 28 czerwca 2008 r., godz: 20:31
Kilka godzin temu na stronie oficjalnej Pogoni Szczecin pojawiła się sonda, w której zadano pytanie: Czy jesteś za Ekstraklasą w Szczecinie już od sezonu 2008/2009?
Po kilku godzinach przy wyniku 50%-50% na witrynie pojawiła się następująca informacja: Z przyczyn technicznych zmuszeni zostaliśmy do zawieszenia sondy. Wznowimy ją w poniedziałek po naprawieniu uszkodzenia. Moduł naszej sondy nigdy jeszcze nie został tak przeciążony. Za każdy oddany głos dodawał po jednym punkcie obu odpowiedziom. Do wyrażania swojej opinii zapraszamy wkrótce po niezbędnych korektach.
Ze względu, że technika lubi płatać figle postanowiliśmy na naszej stronie również uruchomić własną sondę interpretując jednak inaczej pytanie, które według nas jest bardziej trafne niz, czy kibic jest za ekstraklasą w Szczecinie?
Pytanie naszej sondy brzmi: Czy jesteś za przeniesieniem Groclinu do Szczecina i grą Pogoni w Ekstraklasie?
Przypominamy, że w oficjalnym oświadczeniu wydanym przez klub poinformowano, że za ekstraklasą jest 90% kibiców. Czy to prawda pokażą wyniki sondy, która zakończy się dokładnie w niedzielę o północy.

     źródło:  PogonOnline.pl      autor  js


HansKloss   30 czerwca 2008 r., godz: 13:25

A dlaczego juz sonda została wyłączona ?


kocek   30 czerwca 2008 r., godz: 00:48

Kruk
Chcesz Pogoni w Ekstraklasie ?
Poczekaj trochę a będzie Ci to dane...
Jak na razie to jesteś fanem Groclinu i to tylko dlatego, że gra wyżej niż ta, niby przez Ciebie ukochana, Pogoń...


Kruk   29 czerwca 2008 r., godz: 21:58

A może KOCEK przestaniesz wygadywać te głupoty, bo nikt kto chce POGONI w OE nigdy nie mówił, że pojechał by na lecha. Po co głupoty wygadujesz ? ;)


kocek   29 czerwca 2008 r., godz: 20:04

A może by sie fuzjaci i fani ekstraklasy przerzucili na Lecha Poznań ?
Macie tam i fuzje i ekstraklasę a więc wszystko czego pragniecie...
Tylko, ze dojazdy trochę dalekie ;)...


radeus   29 czerwca 2008 r., godz: 18:55

brawo "KRUK" trzeba pokazac im miejsce w szyku psełudo biznesmeni! wont z nimi!


najaranyW(L)KP   29 czerwca 2008 r., godz: 18:49

''dalmat 29 czerwca 2008 r., godz: 10:31

wystarczy popytać ludzi obok siebie zdecydowana bardzo bardzo zdecydowana większość jest za i to nie jest nic złego,ludzie mają dość tej wiochy i się im nie dziwie,''

To może popytasz się znajomych , gdzie byli jak Pogoń grała w IV lidze skoro teraz wypisują na forach itp jacy z nich wielcy kibice nie są . Gdyby chodzili na mecze i była by frekfencja 10 Tyś ludzi na meczach , pewnie by ktoś to zauważył i zainwestował by w klub bo wiedział by , że warto.
Jest wiele klubów które nigdy nie 'lizneły' ekstraklasy a frekwencja 10 x wyższa niż na Pogoni , jak to wytłumaczysz? , wpływy z biletów to też pieniądze...a więc jeśli komuś zależy na odbudowie dobrej piłki powinien regularnie na mecze chodzić .
POzatym nie oszukujmy się , różnica między E klasą a nawet 4 ligą jest taka jak między 3 Ligą Hiszpańską a nasza najwyższą Klasą rozgrywkową


Kruk   29 czerwca 2008 r., godz: 16:59

To niech się teraz Rafek popisze i powie jak to dzisiejsza Pogoń znalazła się w IV lidze. Hehehe. Śmieszny człowiek jesteś :) Za działacza się masz? Więc zamiast tu teraz wypisywać swoje żale, powinieneś siedzieć w domu i rozmyślać co by tu zrobić, żeby Grzesiu nie stracił swoich akcji... Jaką kolejną pompę ludziom tu znów wcisnąć. Liczą sie tylko twoje małe interesy. Dobrze wiesz, że bez sponsora (może Drzymała jest teraz 'goły' , ale w OE łatwiej będzie pozyskać kolejnego dużego sponsora, po drugie to w OE jest miejsce POGONI) nie ma dużej piłki w dzisiejszych czasach. Tylko nie mów, że Ty jakichś znajdziesz. Bo co to za sponsor Netto ? Asprod? Proponuję jeszcze Żabkę. Może i jest PŻM i Bosman, ale wszyscy wiemy, że to co dają , to są na na dziś grosze.

I proszę Cię nie strasz mnie, jak to w twoim stylu, albo zaraz zarzucisz(albo jakiś twój wielki zwolennik) bombowym tekstem: "powiedz mi to w twarz" HA HA HA/


radeus   29 czerwca 2008 r., godz: 16:09

"manter" ty takwszystkich ganiac potrafisz?;) a kim ty jetses ze ganiac chcesz ludzi?hahahah manter


maciej188   29 czerwca 2008 r., godz: 15:55

to jest dopiero tendencyjna sonda!! to skandal- zaraz widac, ze osoba, ktora zadala pytanie jest zdecydowanie za nowa druga liga, de facto 3cia!!!!! dziwne, ze rok wczesniej doszlo do fuzji pogoni z pogonia nowa , a nei zaczecie od B klasy, wtedy nie uniesliscie sie honorem!!!!!!zaraz widac, ze macie interes w pogoni w 3 lidze!!! pewnie nawet zmoderujecie i usuniecie lub nawet nie dodacie mojego komentarza!!! sonda pewnie tez jest ustawiona, ale... na szczescie nikt nie wezmie jej pod uwage!!!!!!!!
TAK DLA PANA DRZYMALY I SILNEJ POGONI!!!!! w nastepnym sezonie walczymy o MAJSTRA!!!!!!!!!!!


jacek66   29 czerwca 2008 r., godz: 15:40

III LIGI NIE CHCE NIKT!!!! Ani piłkarze (gdy któryś będzie miał okazję zagrać w OE zaraz stąd ucieknie), ani kibice (oprócz 300 małolatów), ani sponsorzy (pieniądze daje się na wielkie widowiska, a nie na piknik dla 300 osób). Jeśli teraz nie wykorzystamy tej szansy drugiej może nie być. Już się śmieją z naszej głupoty i mają rację.


Daniel-81   29 czerwca 2008 r., godz: 14:48

Sonda jest wiarygonda pajace!!! Jakoś kliknąłem kilkakrotnie na "NIE" i jakoś za każdym razem nie dodawało mojego głosu. Już nie zmyślajcie, bo widzę, że prawda w oczy kole.


Daniel-81   29 czerwca 2008 r., godz: 14:41

dalmat
Akurat uwierz, że w moim otoczeniu wszyscy są na NIE (a gwarantuję ci, że mam tych znajomych więcej od ciebie), więc skończ już ze swoimi żalami, że teraz sonda wychodzi prawdziwa. Wałek to ty masz w głowie i młynek, który ci zrobili w mediach.


Manter   29 czerwca 2008 r., godz: 13:12

Po co nam ten Drzymała !!?? Ludzie opamiętajmy się on chce tylko u nas ukręcić dobry interes!! W ogóle jak wy sobie to wyobrażacie Drzymała oddał swoich najlepszych zawodników zostali sami przeciętniacy i większość chce odejść !! Majewski jedną nogą w Anglii. I co mamy przezywać kolejne upokorzenie ? Kolejny spadek !? Na prędce skręcona drużyna to nic dobrego. Zresztą nie ma to znaczenia ten koleś to jest zwykły dupek, on nawet nie ma kasy!! We Wrocku go pogonili i mieli racje ! Jak to mówi Leo krok po kroku budujmy naszą Pogoń bez pseudo inwestorów! Ile razy już sie nadzialiśmy! Kibice Lechii wyciągnęli ten klub z gorszego położenia niż my jeszcze jesteśmy i gdzie są ? W pierwszej lidze ! A wiecie jaki po tylu latach ten awans ich cieszył ? I wiecie kto che ich sponsorować sam POLSAT!!! Jestem pewien że my byśmy znaleźli też porządnego sponsora a nie Drzymałe, mamy stadion mamy kibiców i to wystarczy !. Wiecie co Drzymała robił w Groclinie ?! Dzwonił do trenera i mówił kogo ma zmieniać ! Parodia....
Podobno nasz zarząd już sie sprzedał Drzymale ale ja zrobię wszystko żeby pogonić tego dupka!!


kocek   29 czerwca 2008 r., godz: 12:10

Biedni fuzjaci...
Tak bardzo chcieliście sondy a teraz gdy jest nie po Waszej myśli to już sonda jest "be" ?
Chcecie wykazać się miłością do Drzymały?
Zorganizujcie się jakoś i jedzcie do Zbysia z kwiatami ;)...
Tylko, że zorganizowanie czegoś przekracza Wasze możliwości...
Jesteście tylko od krzyków na necie...


Prawa Strona   29 czerwca 2008 r., godz: 11:36

żenująca sonda bez problemu oddalem 30 glosow


Poinformowany   29 czerwca 2008 r., godz: 10:33

Jak powiedzieli kibice, gdy odeszły dwa stowarzyszenia została Piotrcovia, została pierwsza liga. Uważam, że powinniśmy zacząć wszystko budować od naszej szczecińskiej IV ligi. Nie mogę patrzeć i słuchać ludzi, którzy uważają się za zbawicieli Szczecina, bo to jest chore. Zróbmy to na co chyba czeka cała szczecińska sportowa społeczność, zacznijmy budować to wszystko od początku. Nie bójmy się podjąć takich decyzji. Nie chciałbym żeby wypowiadał się Pan na temat kibiców, jak Pan w ogóle nie zna tematu. Na początku mówił Pan, że jest grupa ludzi,
która stara się zniszczyć Pogoń. CYTATY WYBRANE - Dariusz Adamczuk


dalmat   29 czerwca 2008 r., godz: 10:31

ta sonda to żenada,znowu wałki wstyd,jak tak można być takim zapatrzonym w siebie chamem i wpływać na wyniki do fuzji ja osobiście na 100 proc nie jestem przekonany,ale nie jestem idiotą wystarczy popytać ludzi obok siebie zdecydowana bardzo bardzo zdecydowana większość jest za i to nie jest nic złego,ludzie mają dość tej wiochy i się im nie dziwie,


logik   29 czerwca 2008 r., godz: 10:25

re rafek
Jeżeli ja szary obywatel tego miasta jestem ignorantem to ciekawe kim są tzw. prawnicy którzy swoimi wyczynami zawodowymi dokonują spustoszenia w naszych portfelach bo miasto kary zapłaci naszymi podatkami.
Nawiązując do tego to na pewno dobrej umowy w tak krótkim czasie nie da się spisac a w naszym kochanym mieście to trzeba wziąc pod uwagę czy aby kilka lat to wystarczający czas na spisanie czegokolwiek.
W temacie Drzymały moje oczekiwania jako owego szarego kibica są takie by ktoś kto prowadzi rozmowy użył argumentów a nie DOMYSŁÓW (wiemy jak będzie- tylko skąd?- jasnowidztwo?) na temat zajęcia miejsca Groclinu w ekstraklasie. Ponieważ uważam że my nic nie musimy więc po podaniu warunków co chcielibyśmy osiągnąc to P. Drzymała musiałby odkryc karty i podpisac ewentualnie dokumenty. Brak czasu na definitywne połączenie ? Rok. Mało ? Bo tak jak pisałem przecież nic nie przeszkadza żeby grająca w 2 lidze Pogoń szła swoją drogą i awansowała wyżej. Przecież tak czy tak ma to zrobic bez Drzymały. Tylko że prawda jest taka że nie stac nas nawet na 2 ligową Pogoń a do jedynego inwestora który się zgłosił w zupełnie innej sprawie mamy pretensje że nie chce inwestowac w 2 ligę.
Czas żeby pokazac tę liczną grupę firm które chcą wspierac klub i skończyc z wydawaniem miejskiej kasy na kontrakty przewyższające zarobki w innych klubach tej samej klasy rozgrywkowej.
Im szybciej klub znormalnieje tym lepiej dla nas kibiców i całego regionu.
Jak to zrobic ? A może popatrzec jak robia to inni. Nie lubimy Lecha ale popatrzmy jak oni "zmusili" kilkadziesiąt firm które wspierają klub. Same do nich przyszły ?? Inny przykład mniej drażniący? Proszę bardzo. Żeby nie było że daleko to w Berlinie jest klub 3 ligowy ile firm go wspiera to każdy kto zawita na mecz może się przekonac nie czytając informacji na stronie klubu o informatorze wydanym na poziomie o którym na razie jeszcze nic nie wiedzą nasze najlepsze kluby ligowe nie wspomnę. O organizacji meczu i traktowaniu inwestorów to raczej też tylko możemy na razie porozmawiac i pokiwac głowami. Uczmy się od innych skoro sami nie potrafimy.
Pogoń została uratowana przed zniknięciem i chwała tym co wykonali odpowiednią pracę tylko nie można stac w miejscu i czekac zajmujac się kłótniami kto ważniejszy.
Mam nadzieję że sprawa Drzymały obudzi z letargu zarządzających klubem bo jak widac kibiców już obudziła.
Pozdrawiam


rafał73   29 czerwca 2008 r., godz: 10:00

Rany!!!!!!!!! przecież ta sonda jest naciagana i ma pokazać ludzią że tak naprawde ci którzy są za silną Pogonią z Drzymałą to się mylą!!! Sonda ta jest taką samą ustawką jak nasza liga i widać to gołym okiem!!!!!!! POGOŃ SZCZECIN 1 LIGA NAWET Z P. DRZYMAŁĄ!!!!!!!!!


...   29 czerwca 2008 r., godz: 09:55

po wynikach widac ze "moralni" znowu kombinuja. Na oficjalnej po oddaniu ok 200 glosow ok. 65% bylo na TAK pozniej lawinowo zaczelo przybywac glosow na NIE az w koncu sonda zostala wylaczona, natomiast pozniej ukazał sie komunikat o nieprawidlowosciach!!! Zrozumcie to, BEZ WAS CZY NIE I TAK BEDZIE EKSTRAKLASA NA KTORA ZNOWU BEDZIE CHODZIC PO 10 TYS LUDZI!!! PZDR


1970   29 czerwca 2008 r., godz: 09:29

Czytam od kilku dni komentarze na wszystkich stronach związanych z Pogonią i powiem szczerze i zachodzę w głowę o co w tym wszystkim chodzi, bo na pewno nie o dobro Pogoni.
Z czego ten wniosek?
Tak pokrótce sprobuję napisać co autor miał na myśli

Z jednej strony podaje się przykład Lechii czy GKS Katowice iż zaczynały od "0" a z drugiej Lecha (Amika) czy innych klubów zagranicznych. Mówi się o korupcji i braku honoru. Populizm!!!!
Jedni "znają" tak dobrze interesy Drzymały że określają go bankrutem a inni jako jedynego biznesmena który doszedł z Groclinem do tego do czego Pogoń z trudem nie zdołała dojść od 60 lat. No to jeżeli wszyscy tak znają tego Pana to niech sami wyłożą kasę na pilkę
Jedni piszą że chce się wycofać chociaż sam zainteresowany deklaruje od początku że był, jest i będzie z piłką nożną. Że jest po prostu "BE" bo nie chce wejść w II ligę. No tak Pogoń to taka marka w którą bez względu na ligę każdy zainwestuje miliony!

Myślę jednak iż to nie jest istota problemu. Patrząc na ilość głosujących zachodzę w głowę kto to jest bo na meczach nie licząć barażu z Puckiem bywało ostatnimi czasy zaledwie 1000 osób a teraz wszyscy się nagle wypowiadają. Nie jest to wina strony powiedzmy sobie otwarcie że nie jest to sonda są to po prostu wybory a w wyborach są dozwolone wszystkie metody nawet te mniej czyste, byle wygrać i postawić na swoim a reszta pozostanie interesem wąskiej grupki zainteresowanych............a czemu tak myślę a bo niezapominajmy że:

Pogoń to nie tylko Ci czy tamci kibice to przede wszystkim Szczecin miasto ponad 400 tyś które z podatków wszystkich mieszkańców przekazuje 1 mln złotych.
Jeżeli pójdziemy dalej w dywagacjach to
po pierwsze: dla miasta lepiej mieć drużynę w Ekstraklasie niż w II lidze i to nie tylko ze względów promocyjnych ale i prestigowych.
po drugie: jeżeli My (czy Wy) Szczecin dogada się z takim inwestorem jak Drzymała pokaże całej Polsce że skończyły się czasy Jurczyka w których inwestorów traktowało się z buta i robiło się ich w "bambuko"

Jeżeli nie chodzi o partykularne interesy kilku osób czy nie warto pójść na kompromis.
Dla tych co "boją się" kolejnych wpadek z inwestorami niech pozostanie zespół w II lidze ,niech zaintersowane stowarzyszenia pokażą że potrafią zarządzać tak tym zespołem aby zajmował czołowe miejsca w II lidze (bo na razie nie widzę składu na lidera), niech wychowują młodzież ,niech ustalą że jeżeli taki młokos zostanie drugim Leśniakiem czy Moskalewiczem to dostaną z transferu np. 10 czy 20% kasy.

Na chłodno
Nie odkryję Ameryki pisząc że Piłka Nożna to kasa, że to przedsiębiorstwo rozrywkowe w którym chodzi o to aby było zabawą dla jak największej ilości ludzi. Przypominam iż na stadionie mieści się 17 tyś ludzi i dla tylu go wybudowano a nie dla garstki ( 500 czy 1000 osób)
Jeżeli chcemy nowego stadionu to będziemy mogli rozliczać włodarzy wtedy gdy Pogoń będzie w ekstraklasie a nie gdzieś w II lidze.
Przypominam iż nadal nie mamy gdzie organizować meczów reprezentacji, koncertów.
Młodzi ludzie nie garną się już tak do piłki.......dlaczego .....to proste wystarczy popatrzeć na inne dyscypliny.
Nie ma sukcesów nie ma zainteresowania.
A ci młodzi którzy mają talent uciekają tam gdzie mają szansę się wybić a nam pozostanie ogladając Cyfrę mówić że ten czy tamten jest ze Szczecina, Gryfina czy Świnoujścia.
I jeszcze jedno
Honorowo cóż to znaczy?
Niszczyć własność nas wszystkich (malując na murach, dewastując)
Obrażać tych których zdanie jest odmienne od naszego
Dążyć do celu nie podając wszystkich argumentów stosując techniki populistyczne .
Zastraszać innych kibiców?

Doprowadzacie Panowie do tego iż mamy podział może pół na pól a może 70 do 30% ale tak naprawdę połowa z głosujących w wyborach nie ma zielonego pojęcia dlaczego glosuje zwłaszcza na Nie. Bo głosowanie na Nie czy na TAK tylko dlatego bo nie czy tylko dlatego że nie lubię X czy Y to jest dziecinada, brak dojrzałości.

Tak na koniec . Ja osobiście nie jestem przekonany w 100% do fuzji , mam jak każdy normalny kibic wątpliwości ale przy odrobinie ostrożności (podobno jest 15 obwarowań) ...lepsza wynegocjowana fuzja i szansa iż za rok czy za dwa dołączą kolejni sponsorzy którzy powiedzmy szczerze jeżeli dadzą kasę to tylko na pierwszą ligę ,niż mieć nadzieję iż Pogoń już za trzy lata wróci do ekstraklasy. Z takim składem lub lekko wzmocnionym możemy na razie powalczyć o utrzymanie w II lidze a nie o awanse.
No i wreszcie: jest wtedy szansa że do Pogoni wrócą ostatni tacy jak Moskalewicz, Smolarek czy Edi aby młodych nauczyć co to Pogoń





ktotojest   29 czerwca 2008 r., godz: 09:03

"radeus" a co do tego wszystkiego nick ale oczywiście z powodu braku argumentów taki też jest dobry to ja tobie zdrowia życzę i to tego psychicznego bo naprawdę ci go brakuje i jedyne do czego się nadajesz to do tarcia chrzanu albo pchania karuzeli i kończę z tobą rozmowę bo to do niczego nie prowadzi i na koniec cytat tyczący się twojej osoby dlatego dalsza konwersacja z tobą nie ma sensu "nie gadaj z głupkiem. najpierw zniży cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."


kocek   29 czerwca 2008 r., godz: 08:33

Sonda sondą a sprawiedliwość musi byc po naszej stronie ;)...

Drzymała padł ofiarą niskiego kursu dolara. Niemal cała jego produkcja szła na eksport i przy tak silnej złotówce przestała być opłacalna.
Dlatego właśnie pozbywa się swojej zabawki.
Myślicie, że będzie finansował Waszą?


letarg   29 czerwca 2008 r., godz: 01:05

Niestety Mruwa ma racje. Sprawdziłem. Ta sonda też jest niewiarygodna!!!!!!!!!!!


artekk   29 czerwca 2008 r., godz: 00:53

ludzie to co sie dzieje na pogononline z ta sonda to jest masakra ten portal dopuszcza sie lekko mowic naduzycia jak sobie odswiezalem strone to co pewiem czas same naliczaly sie glosy i tak np o godz 00:19 co 1 sekunde przez 20 sekund byly 3 glosy na nie zas np o 00:22 nagle co sekunde przez 30 sekund zaczol wskakiwac 1 glos na nie! przeciez to jest SKANDAL! c


Poinformowany   29 czerwca 2008 r., godz: 00:53

...po rozmowie tej widzę obraz swój, pierwsza liga, pełny stadion, to mercedes mój, lecz pod koniec dnia wpada CBA... - jako KOMENTARZ. Pytanie do Adamczuka - dlaczego w słynnym oświadczeniu klubowym, jako anonimowego członka PSN nie wskazałeś Janka?? Zwieracze puszczają??


Poinformowany   29 czerwca 2008 r., godz: 00:48

http://youtube.com/watch?v=hhTJKgIxkIE


RAFek   29 czerwca 2008 r., godz: 00:17

i jeszcze jedno logik - Abramowicz kupił klub (akcje) a nie przeniósł się z Liverpoolem. To raz, dwa - PSN nie jest przeciwko Drzymale jako właścicielowi klubu czy inwestorowi. Jest przeciwko FUZJI, czyli sposobowi "awansu do OE"


kroll   29 czerwca 2008 r., godz: 00:15

zamiast sond wystarczy w sumie tez pomyslec i zliczyc wypowiedzi ludzi wypowiadajacych sie na tak lub nie w komentarzach.... i wiekszosc cale szczescie jest za fuzja... :)


RAFek   29 czerwca 2008 r., godz: 00:04

logik - chcesz w tydzień czy dwa stworzyć dobrą umowe połaczenia 2 spółek k.s.h z 7 udziałowcami (stan na teraz)i?? Ty wiesz co piszesz ignorancie??


Bartas   29 czerwca 2008 r., godz: 00:03

Logik
Pieniądze z C+ zabiera Drzymała. Jedynymi jego partnerami będą K i S co jak twierdzisz nie mają hajsu na 2(3) ligę, to skąd wezmą na Ekstraklasę jak Drzymała stąd pójdzie?
Pójdźmy swoją drogą. S i K naprawdę nie mają pieniędzy ale na poziomie 2(3) ligi łatwiej zmontować budżet niż w OE. Drzymała musi się pozbyć klubu by dostać kredyt.
pozatym panów S i K w klubie raczej nie będzie po tym co odwalają


logik   28 czerwca 2008 r., godz: 23:26

re "ktotojest"
Upierac się nie ma przy czym tylko najpierw trzeba pokazac że P. Drzymała chciałby całą kasę z C+ dla siebie, opłacac piłkarzy każe nie wiadomo skąd i nie da w najbliższym czasie ani grosza na klub w którym ma miec niecałe 50% udziałów czyli jest wariatem biznesowym. Jeżeli tak to tak jak pisałem: do widzenia tylko że my jeszcze nic nie wiemy dlaczego nasi kochani stowarzyszeniowcy nie chcą biznesmena oprócz tego argumentu że już 2 razy byli inwestorzy. To oznacza przy takiej argumentacji że następnych też nie będzie.
Jeżeli chodzi o kluby z Gdańska i Gdyni to proponuję spojrzec na lobbystów i sponsorów a sprawa nam się trochę rozjaśni. Co? Nie ma to znaczenia? To proszę jeszcze spojrzec łaskawym okiem na Wrocław. Jak widac w rachubę wchodzą różne opcje polityczne. My nie mamy nawet takiego wsparcia jesteśmy za ciency na razie niestety więc musimy byc sprytni tylko nie widac takich w regionie są to raczej ludzie sprytni "inaczej".
Pozdrawiam


AntPS   28 czerwca 2008 r., godz: 23:10

Nie chodzi mi o to,że była bardziej wiarygodna.Te wszystkie sondy są bez sensu każdy może wejść na jakieś proxy i wysyłać pełno głosów.


radeus   28 czerwca 2008 r., godz: 23:05

hahahhaa "ktotojest" super nick i dlatego ufasz takim napisac ze głos oddany itd:) a tu wiedz o tym ze mozna oddawac w nieskozoonosc:) super sonda:) powodzenia w wymyslaniu kolejnych super nicków ktotojest super nick zdrowia zycze bo czegos innego to juz niestety za pozno


Cobra_S   28 czerwca 2008 r., godz: 23:04

Mruwa oczywiście ta sonda co była na oficjalce jest dla ciebie bardziej wiarygodana!
tam oddales tylko raz glos i koniec?!
poza tym witamy na stronie kibicu, skad klikasz? no i gdzie byles jak cie nie bylo....


AntPS   28 czerwca 2008 r., godz: 23:01

Oddałem już ponad 50 głosów i mogę dalej oddawać je z darmowych bramek proxy ;p HEHE fajna sonda


ktotojest   28 czerwca 2008 r., godz: 22:58

logik ok masz rację można zrobić zabezpieczenia na papierze ale weź pod uwagę to że takie rzeczy trwają parę tygodni może nawet miesięcy a tutaj tego brak sądzę że powinniśmy się zastanowić nad tym czy za wszelką cenę chcemy następnego dobrodzieja Lechia Gdańsk zaczynała jak my od 5 ligi teraz są w ekstraklasie trochę to zajęło ale wrócili na salony i są dumnie że bez fuzji i innych tego typu zagrywek po prostu sportowy awans a teraz weźmiemy kota w worku na szybko za dwa lata znowu wszystko runie i co wtedy jak nie znajdą się chętni jak teraz żeby coś zrobić od b klasy bo nikt nie będzie wierzył że to ma sens bo ile można zaczynać od początku


radeus   28 czerwca 2008 r., godz: 22:54

kibice:) itego typu podobni zadam wam proste pytanie-jak uwazacie kto bedzie sponsorował wasza ukochana mame:) Pogon szczecina w wyzszych ligach a nie w lidze 3??? odpowiedzcie mi super kibice:) wydaje mi sie ze to proste pytanie choc dla was to nie wiem:)


ktotojest   28 czerwca 2008 r., godz: 22:51

radeus ty więcej nie bierz tego co zażywasz możesz sobie klikać ile razy chcesz ale nad sonda pokazuję się napis że głos został oddany i możesz głosować tylko raz


logik   28 czerwca 2008 r., godz: 22:29

Ok. "nn".
Tak to właśnie wygląda że P. Drzymała próbuje sprzedac swój klub i nie chce wejśc w naszą ukochaną 3 ligową Pogoń a przecież mógłby.
To pójdźmy za ciosem i zauważmy że gastronomicy też cienko przędą i ich plan był taki by pozbyc się udziałów za dobrą cenę co było wiadomo w trakcie zakładania spółki. Myśleli że chętni będą się zabijac o udziały w Pogoni a tymczasem cały czas słyszymy o "dużym" zainteresowaniu inwestorów Pogonią. Gdzie oni są ? Pewnie czekają aż wartośc Pogoni wzrośnie by drożej kupic udziały. Trele morele.
Nadal upieram się przy tym że transakcja z Drzymałą to kwestia zajęcia miejsca Groclinu w ekstraklasie natomiast kto ma grac i za ile to jest sprawa zarządzających w klubie a tutaj większością nie dysponowałby P. Drzymała.
Nawet jeżeli chce się pozbyc drogich piłkarzy to jego biznes natomiast nasz prędzej czy później kłopot to zatrudnienie takich piłkarzy na których nas będzie stac za pieniądze które są tak jak w innych drużynach od c+ i inne wynikające z gry w ekstraklasie oraz co najważniejsze od przyciągnięcia atrakcyjnych sponsorów. To kwestia zagwarantowania sobie pewnych zapisów w umowach tego czego oczekujemy. Dopiero gdy to będzie nie możliwe można powiedziec dziękujemy za propozycję.
Pracę zwiazaną z utrzymaniem i zarządzaniem musimy wykonac tutaj na miejscu bo do klubu nie przyjdzie cudotwórca który przyprowadzi Messiego, Boruca, Hidinka... i powie to teraz nam tylko zorganizujcie doping a my będziemy grali. Nawet jak awansujemy za....lat do ekstraklasy to też tego za nas nikt nie zrobi.
Rok to bardzo dobry okres by sprawdzic jak to może funkcjonowac a przecież jeżeli odrzucimy ofertę Drzymały to i tak Pogoń grającaw 2 lidze bezproblemowo ma awansowac do następnej klasy rozgrywkowej. Nieprawdaż.
I tak oto przy okazji tego zamieszania okazało się że "król jest nagi" a chętnych by go odziac w szaty nie widac.


radeus   28 czerwca 2008 r., godz: 22:26

ta sonda na tej stronie to wielka sciema gdyz z jednego kompa mozna oddac niezliczona ilosc głosów wiec to troszke mało normalna sonda:) jedynym zbawieniem szczecinskiej piłki noznej jest konkretny sponsor a za takiego uwazany jest Z.Drzymała wiec popieram fuzje ekstraklasy dla szczecina!!!


elcamino   28 czerwca 2008 r., godz: 22:12

Panowie ze stowarzyszeń: Jeżeli nie fuzja to jaki macie plan finansowania klubu?
Nie oszukujcie się.
Jak juz wielokrotnie pisałem dla wiekszosci kibicow
pilka nozna jest taką sama rozrywka jak muzyka czy teatr i nie dorabiajmy ideologii.
Chodzi o to żeby rozrywka byla na najwyzszym mozliwym poziomie.
Idąc tokiem rozumowania pewnych osób powinnismy słuchac tylko szczecinskich muzykow i oglądac lokalnych aktorów. Broń Boże innych bo to nie honorowe...

Jedna rzecz juz sie dokonała: Mamy podzielone środowisko na maxa, ale widocznie tak musi być zeby dokonalo sie wreszcie oczyszczenie.

pozdrawiam wszystkich zdrowomyślacych


Bartas   28 czerwca 2008 r., godz: 21:38

Logik, tutaj nie chodzi o Dzrzymałę jako takiego tylko o chęć jego wejścia ze swoim klubem.
Pan Drzymała dostał propozycję aby przyszedł do 2 ligowej Pogoni, na co odmówił i kibice odmówili mu.
Abramowicz jak by przyszedł i chciał zainwestować w Pogoń to też mógłby.
Groźba że klub ma posłużyć Drzymale tylko przez chwile do zgarnięcia pieniędzy z C+ i sprzedarzy piłkarzy jest zbyt duża. Zobacz że on nie kupuje jak poprzednio tylko SPRZEDAJE cały skład, więc z kim miałby tu przyjść? Tylko z tymi kogo nie sprzedał, ale jeszcze ma zamiar to zrobić, a jak ich nikt nie kupi to zostawi ich nam i ich wielkie kontrakty.
Pozdrawiam


maximilian   28 czerwca 2008 r., godz: 21:33

popieram w całości zdanie logika.Pamiętajcie,że Pogoń jest własnością nas wszystkich również tych ,którzy od ponad 20 lat chadzają na mecze.Nawet tych,którzy zjawiają się na stadionie okazjonalnie.Za dwa trzy lata (jak dobrze by poszło) znowu staniemy przed dylematem sponsoringu Pogoni.Obudźcie się! to jest po prostu komercyjny sport.Od tego nie uciekniemy.Drzymała jest naszą szansą.Wydaje mi się,że mając takich kibiców zasługujemy na ekstraklasę.Nie musimy wcale zatracać swojej tożsamości.


logik   28 czerwca 2008 r., godz: 20:54

Oczywiście że wyniki tej sondy wcale nie pokażą czy za grą Pogoni w tym sezonie jest 90% kibiców bo to jest TYLKO sonda internetowa na jednym z portali więc wynik nie jest wiarygodny.
Dziwi mnie właśnie ten brak profesjonalizmu lokalnych mediów (internet i prasa) które zajmują się podgrzewaniem atmosfery a nie potrafią dojśc do sedna sprawy i przedstawic jakie to konkretnie argumenty przemawiają za tym że oferta P. Drzymały jest zła. Mówienie że już raz lub dwa fuzje okazały się klapą jest bez sensu bo tamte umowy były beznadziejnie skonstruowane. Gdyby podchodzic w ten sposób do każdego inwestora to Abramowicz chcący kupic Pogoń też będzie wrogiem a na mecze jego Chelsea zgodnie z tą ciemnogrodzką teorią nie powinien przyjśc żaden kibic.
Sedno tkwi w umowach i ustaleniach na papierze a nie w tym czy ktoś ma fryzurę z przedziałekiem na głowie czy nie.
Pozdrawiam zdrowo myślących.
Czekam na argumenty przeciw fuzji. Konkretne a nie widzi mi się. Do dzieła panowie redaktorzy.



Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.
Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy.

  (p) 2000 - 2024   Gryf
© Pogoń On-Line
  Gryfdesign by: ruben 5px redakcja | współpraca | ochrona prywatności